Цікаві факти
Останні новини
Оновлена інформація у розділі «Цікаві факти»
20 Березня 2013Із святом весни, дорогі жінки!
07 Березня 2013Про нас
КОМКОН-Україна – сумісне підприємство між двома дослідницькими компаніями КОМКОН Росія та Українська Маркетингова Група.
Компанія була створена в 2002 році з метою проведення дослідження TGI (Індекс Цільових Груп) за ліцензією BMRB на території Україні. За час проведення дослідження U-TGI, починаючи з 2003 року, нашими послугами скористалися понад 100 українських і зарубіжних компаній.
З 2010 року КОМКОН-Україна перестала проводити дослідження по ліцензії BMRB та продовжила незалежну діяльність з надання актуальної маркетингової інформації. Ми зберегли стандарти якості проведення дослідження, прийняті для TGI, проте істотно вдосконалили наші робочі процеси і адаптували інструментарій під сучасні українські реалії. Оновлене дослідження COMCONTrends™ (колишній U-TGI) стало одним з найпотужніших сучасних інструментів для аналізу ринків і споживачів в Україні.
Місія нашої компанії залишається незмінною - надавати якісну та актуальну маркетингову інформацію про споживачів Українидля вирішення широкого кола маркетингових завдань.
Історія розвитку КОМКОН-Україна
1991 рік – Заснування дослідницької компанії КОМКОН Росія
1994 рік – КОМКОН стає ліцензованим агентством по проеведенію дослідження TGI в Росії
1995 рік – Початок проведення дослідження TGI в Росії (R-TGI)
1999 рік – КОМКОН стає ексклюзивним представником Research International в Росії
2002 рік – Заснування компанії КОМКОН-Україна
2003 рік – Запуск дослідження TGI в Україні (U-TGI)
2004 рік – Початок надання даних дослідження TGI в Україні
2010 рік – Створення нового бренду сучасних маркетингових досліджень COMCONTrends™. Перехід на самостійне проведення дослідження без використання ліцензії TGI. Ми зберегли все найкраще – якість і стандарти збору інформації та оптимізували анкету під сучасні українські реалії.