Цікаві факти


Останні новини

Нові цікаві факти про українських споживачів

Оновлена інформація у розділі «Цікаві факти»

20 Березня 2013
Вітаємо усіх чарівних жінок із святом весни - 8 березня!

Із святом весни, дорогі жінки!

07 Березня 2013

ProfileTrends Solid

Звіт ProfileTrendsTM Solid повний аналіз профілю споживачів товарної категорії або конкретного продукту/ послуги. Крім соціально-демографічного профілю, який подається в звіті ProfileTrends Short, повний звіт включає також аналіз медіа вподобань, стилю життя і психографічного профілю споживачів. Такий психографічний аналіз звертається до ментальної моделі споживача і дає більш глибоке розуміння споживацької поведінки в контексті споживацького життєвого циклу. 

Стандартний звіт представлений у вигляді презентації (формат PDF) і складається з 50-60 слайдів (залежно від товарної категорії) з діаграмами, коментарями і стислими висновками. Можливо також надання даних у табличному вигляді. 

Звіт містить 4 розділи

Розділ 1. Соціально-демографічний профіль. Споживачі категорії порівнюються з усім населенням України за параметрами: стать, вік, дохід (особистий і сімейний), тип населеного пункту і регіон проживання, статус зайнятості, освіта, сімейний стан, наявність дітей. 

   

Розділ 2. Стиль життя споживачів. Аналізуються звички проведення дозвілля, ставлення до спорту, використання мобільного зв'язку споживачами товарної категорії в порівнянні з усім населенням України. 


Розділ 3. Медіа уподобання, ставлення до реклами і ЗМІ. Аналізуються звички читання друкованої преси, використання Інтернет, перегляду телевізора і прослуховування радіо споживачів товарної категорії в порівнянні з усім населенням України. Вивчається ставлення споживачів до засобів масової інформації і до реклами. 


Розділ 4. Психографічна сегментація. Психографічна сегментація будується на основі ступеня згоди респондентів з різними твердженнями, що відображають мотиви, установки і спосіб життя людей. Список тверджень (більше 200) зачіпає практично всі сфери людської життєдіяльності. Залежно від ставлення до кожного з тверджень, респондент потрапляє в один з 8 псіхографічних сегментів: Традиціоналісти, Виживаючі, Прагнучі, Благополучні, Безтурботні, Обивателі, Успішні або Новатори.

Замовте звіт ProfileTrends Solid по Вашій товарній категорії

Введіть персональний код

Після введення коду ви зможете завантажити деякі наші звіти безкоштовно. Якщо у вас немає коду, але ви хочете завантажувати звіти - зв'яжіться з нами.

Авторизація

Увійти Реєстрація
  • Введіть свій e-mail
  • Введіть свій пароль
  • Забули пароль?


Вхід через соцмережі:

Зворотній зв'язок

  • Введите свое имя
  • Введите email
  • Введите текст сообщения

Ви також можете зв'язатися з нами по Skype - ComconUkraineOnline або за телефоном +380-44-568-5921

Запитати менеджера

  • Введите свое имя
  • Введите email
  • Введите текст сообщения

Ви також можете зв'язатися з нами по Skype - ComconUkraineOnline або за телефоном +380-44-568-5921

Попросити знижку

  • Введите свое имя
  • Введите email
  • Введите текст сообщения

Ваш кошик

?iaaen.Iao?eea