Цікаві факти


Останні новини

Нові цікаві факти про українських споживачів

Оновлена інформація у розділі «Цікаві факти»

20 Березня 2013
Вітаємо усіх чарівних жінок із святом весни - 8 березня!

Із святом весни, дорогі жінки!

07 Березня 2013

BrandTrends

Звіт BrandTrendsTM - це повний аналіз торгових марок обраної товарної категорії. Звіт включає дані по знанню, споживанню, лояльності до торгових марок. А також унікальний аналіз профілю споживачів (соціально-демографічні характеристики, психографічний портрет і стиль життя) лідуючих марок на ринку (або марок за вибором клієнта, при достатній вибірці для аналізу). Стандартний звіт BrandTrendsTM надається у вигляді презентації (формат PDF) та включає мінімум 60 слайдів з діаграмами, коментарями і стислими висновками. Можливо також надання даних у табличному вигляді .

Звіт складається з 5 розділів:

Розділ 1. Ринкова інформація. Аналізуються показники по знанню і споживанню марок, індекс лояльності, крос-споживання, загальне положення марок на ринку (карта ринку).

   

   

Розділ 2. Соціально-демографічний профіль споживачів різних марок. Споживачі кожної марки порівнюються з усіма споживачами товарної категорії за параметрами: стать, вік, дохід (особистий і сімейний), тип населеного пункту і регіон і проживання, статус зайнятості, освіта, сімейний стан, наявність дітей.

   

   

Розділ 3. Стиль життя споживачів. Аналізуються звички проведення дозвілля, ставлення до спорту, використання мобільного зв'язку споживачами кожної марки в порівнянні з усіма споживачами товарної категорії

   

   

Розділ 4. Медіа уподобання, ставлення до реклами і ЗМІ. Аналізуються звички читання друкованої преси, використання Інтернет, перегляду телевізора і прослуховування радіо споживачами різних марок в порівнянні з усіма споживачами товарної категорії. Вивчається ставлення споживачів кожної з марок до засобів масової інформації і до реклами.

   

   

 

   

   

Розділ 5. Психографічна сегментація, мотиви, установки і спосіб життя людей. Психографічна сегментація грунтується на ступені згоди респондентів з різними твердженнями, що відображають мотиви, установки і спосіб життя людей. Список тверджень (більше 200) відноситься практично до всіх сфер людської життєдіяльності. Такий психографічний аналіз звертається до ментальної моделі споживача і дає більш глибоке розуміння споживацької поведінки в контексті споживацького життєвого циклу.

   

Замовте звіт BrandTrends по Вашій товарній категорії

Введіть персональний код

Після введення коду ви зможете завантажити деякі наші звіти безкоштовно. Якщо у вас немає коду, але ви хочете завантажувати звіти - зв'яжіться з нами.

Авторизація

Увійти Реєстрація
  • Введіть свій e-mail
  • Введіть свій пароль
  • Забули пароль?


Вхід через соцмережі:

Зворотній зв'язок

  • Введите свое имя
  • Введите email
  • Введите текст сообщения

Ви також можете зв'язатися з нами по Skype - ComconUkraineOnline або за телефоном +380-44-568-5921

Запитати менеджера

  • Введите свое имя
  • Введите email
  • Введите текст сообщения

Ви також можете зв'язатися з нами по Skype - ComconUkraineOnline або за телефоном +380-44-568-5921

Попросити знижку

  • Введите свое имя
  • Введите email
  • Введите текст сообщения

Ваш кошик

?iaaen.Iao?eea