Цікаві факти


Останні новини

Нові цікаві факти про українських споживачів

Оновлена інформація у розділі «Цікаві факти»

20 Березня 2013
Вітаємо усіх чарівних жінок із святом весни - 8 березня!

Із святом весни, дорогі жінки!

07 Березня 2013

Можливості дослідження

Постійне дослідження COMCONTrends™  (екс - U-TGI) - це унікальне джерело інформації про споживання, стиль життя і медіа уподобаннянаселення України.

Це єдине джерело інформації щодо:

  • ситуації на ринку, в тому числі регіональних особливостей
  • позиції марок щодо знання, споживання та лояльності
  • соціально-демографічного, психографічногопрофілю споживачів різних товарних категорій, брендів, типів продуктів / послуг, ЗМІ
  • медіа вподобанньспоживачів

Переваги дослідження COMCONTrends™:

  • Точна та актуальна інформація по всіхспоживчих ринках і споживачах України відповідно до високих стандартів якості даних досліджень TGI;
  • Швидка обробка замовлення (можливість отримати необхідну інформацію протягом 24 годин);
  • Гнучка цінова політика, привабливі програми лояльності;
  • Індивідуальний підхід до кожного замовлення - Ви отримуєте тільки ту інформацію, яка Вам необхідна; 
  • Можливість аналізу ринку в динаміці починаючи з 2003 року

 

Кому в першу чергу потрібні дані ComconTrends?

► Виробникам на різних етапах прийняття маркетингових рішень для стратегічного планування діяльності компанії, визначення позицій власних і конкуруючих марок/ брендів, відбудови іміджу марок, вивчення цільових груп споживачів

Допоможемо відповісти на питання:

  • Який рівень споживання/ використання товарної категорії або послуги?
  • Як часто споживають/ використовують товарну категорію або послугу? У якому обсязі?
  • Які особливості споживання в регіонах?
  • Яка динаміка споживання товарної категорії?
  • Які види продукції користуються найбільшим попитом?
  • Які бренди споживають найчастіше?
  • Хто є основними конкурентами мого бренду?
  • Яка динаміка споживання бренду і конкурентів?
  • У чому основні відмінності та загальні риси аудиторії мого бренду і конкурентів?
  • Які медіа канали найбільше підходять для комунікації з аудиторією марок?

 

 Компаніям оптової та роздрібної торгівлі для аналізу поточної ситуації на споживчих ринках при складанні асортименту товарів, при виході на ринок або розширенні мережі, для з'ясування купівельних звичок, визначення продуктів, які користуються стабільним попитом

Допоможемо відповісти на питання:

  • Місця покупки продуктів харчування, яким надається перевага, в залежності від міста (за типами торгових точок).
  • Щотижневі витрати на покупкупродуктів харчування
  • Знання торгових мереж
  • Частота покупки населенням продуктів харчування
  • Ступінь активності споживанняпродукції або послуг
  • Основні тенденції в споживчому сегменті
  • Тенденції основних учасників ринку
  • Рівень доходів населення
  • Демографічна ситуація
  • З'ясувати, які продукти користуються стабільним попитом
  • Який склад споживчого кошика?
  • Які марки воліють купувати споживачі?
  • Яким форматам торгівлі віддають перевагу Українці при покупціпродовольчих та непродовольчих товарів?

 

► Рекламним агентствам, службам медіапланування і розміщення реклами на етапах розробки, планування і розміщення реклами, для аналізу ефективності рекламних кампаній і вибору рекламних носіїв

Допоможемо відповісти на питання:

  • Які основні сегменти споживачів можна виділити серед всіх споживачів марки?
  • Чи є особливості споживчої поведінки представників різних сегментів і які вони?
  • Як працювати з різними сегментами з точки зору рекламних кампаній?
  • Які особливості медіа уподобань аудиторії марки на відміну від конкурентів? На чому можна виграти?
  • Які канали комунікації використовувати для просування марки?
  • На які групи споживачів зробити акцент?
  • Які з сегментів найкращим чином відображають позиціонування марки?

Введіть персональний код

Після введення коду ви зможете завантажити деякі наші звіти безкоштовно. Якщо у вас немає коду, але ви хочете завантажувати звіти - зв'яжіться з нами.

Авторизація

Увійти Реєстрація
  • Введіть свій e-mail
  • Введіть свій пароль
  • Забули пароль?


Вхід через соцмережі:

Зворотній зв'язок

  • Введите свое имя
  • Введите email
  • Введите текст сообщения

Ви також можете зв'язатися з нами по Skype - ComconUkraineOnline або за телефоном +380-44-568-5921

Запитати менеджера

  • Введите свое имя
  • Введите email
  • Введите текст сообщения

Ви також можете зв'язатися з нами по Skype - ComconUkraineOnline або за телефоном +380-44-568-5921

Попросити знижку

  • Введите свое имя
  • Введите email
  • Введите текст сообщения

Ваш кошик

?iaaen.Iao?eea